Selasa, 26 April 2011

Risaukan keselamatan anak-anak di taska?

Sering kali kita dengar berita tentang bayi mati di taska. Ada yang tercekik susu, ada yang berlaku pendarahan dalam otak, ada yang cedera dan macam-macam lagi. Sampai risau nak hantar anak ke taska, kan. Tapi terpaksa juga kerana terpaksa keluar bekerja.

Ya, saya faham. Saya juga salah seorang ibu yang terpaksa keluar bekerja dan menghantar anak ke taska. Walau bagaimanapun, saya tidak mahu menyerahkan nasib anak saya di Taska semata-mata. Oleh itu, saya mengambil inisiatif untuk mengkaji dan menghasilkan ebook Panduan Memilih Taska ini.

Alhamdulillah, kajian yang dihasilkan ini banyak membantu saya. Jadi, saya berharap ia akan membantu ibu bapa lain juga.

Artikel disedut dari http://petuakahwin.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...