Selasa, 12 April 2011

I love you

Saya kasihan apabila beberapa rakan mengadu mereka belum mempunyai teman istimewa sedangkan sedang usia mereka memang molek benar untuk mendirikan rumah tangga. Tambah menghairankan mereka ni punya kelulusan yang agak baik, rupa pun ada.

Tapi paling saya kesian bila seorang teman telah putus tunangnya dengan seorang lelaki warga Uganda, padahal dah banyak tahun bercinta tuuu..

Bila saya fikir punya fikir, saya terjumpa sesuatu di internet.... Emm, mungkin ini adalah penyelesaiannya:

http://tinyurl.com/doapengasih1

Oh, rupanya di dalam web ini bukan semata mata tentang hubungan cinta pasangan kekasih saja. Malah ia boleh diaplikasikan pada sesiapa saja yang ingin dikasihi, contohnya seorang pekerja yang ingin diberi perhatian oleh majikan, atau seseorang yang ingin sentiasa disenangi oleh temannya, atau apa saja subjek berkaitan cinta & kasih sayang, suma boleh.

Ringkasnya kandungan web ini adalah tentang bagaimana menjalin hubungan kasih sayang sesama insan.

Allah mempunyai 100 kasih, & satunya diberikan pada semua penduduk bumi untuk dikongsikan bersama oleh manusia, haiwan & makhluk lain. Dengan 1 kasih inilah kita saling menyayangi 1 sama lain, walaupun berbeza agama, bangsa, negara, dll. Tanpa kasih ini pastilah kuda akan memijak anaknya.

Maha suci Allah yang menciptakan segalanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...