Jumaat, 8 April 2011

Apa kata mereka yang telah memilikki ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin.

Tempoh hari, beberapa rakan-rakan kita telah menghantar email ucapan terima kasih kepada saya. Mereka telah menyatakan sifat gembira mereka setelah memilikki ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin.

Mari kita lihat beberapa testimonial yang telah mereka berikan …

Yang pertama datangnya dari En. Masrizal. Beliau merupakan seorang pakar blogger blog berkaitan tips perkahwinan. Berikut petikan daripada kata-kata beliau:

"Satu lagi produk rumahtangga yang menarik!
Mengapa? Sebab penulis 'menyediakan' pasangan 3 bulan sebelum malam terindah tersebut...haha.
Boleh saya katakan yang ebook ini memberi nilai tambah yang sememangnya penting kepada pasangan yg bakal mendirikan rumahtangga.
Sungguh tertarik dengan persediaan 3 dalam Topik Persediaan Sehari Sebelum Malam Pertama tu..haha.. pasti ramai yang tersenyum dan mencari-cari lokasi yg menarik...
Sangat disyorkan ebook ini untuk bakal pengantin!”


Komen kedua datangnya dari En. Shyuhaimi Ahmad. Beliau ni pula bakal mendirikan rumahtangga. Mari kita ikuti apa kata beliau:

"Kandungan ilmiah lengkap A-Z.

Setelah membaca satu persatu kesemua 5 ebook terpilih, ni memang yang terbaik setakat ini, dari penerangan yang santai tapi lengkap dari sudut ilmiah membuatkan saya tak jemu membacanya berulang-kali demi pemahaman yang mendalam.

Ilmu yang dicurahkan memang 'panas' dari segi teknik dan rahsia pelengkap malam pertama (akan saya tempuhi 2 bln lagi..), yang saya fikir saya sudah tahu tapi ternyata silap, masih banyak perkara menarik yang harus anda cungkil sendiri. Syabas, keep a good work mate.”




Sudah ternyata mereka amat berpuas hati dengan apa yang telah baca dalam ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin.

Anda bila lagi ingin mendapat hasil dan manfaat seperti mereka ini?

Berita baik buat anda. Selain daripada ebook utama Indahnya Malam Pertama Pengantin yang bakal anda perolehi, andaturut akan mendapat bonus-bonus hebat. Bonus-bonus tambahan tersebut amat bermanfaat buat anda di mana ia boleh mempersiapkan anda dengan ilmu-ilmu hal-ehwal rumahtangga ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...