Selasa, 12 April 2011

Panduan Merawat Keputihan- Segalanya Yang Perlu Anda Tahu

Pada hari ini saya ingin memberikan sedikit review berkaitan ebook panduan merawat keputihan.

ok baiklah tanpa membuang masa awak, saya terus pergi kepada bab 1.

Bab 1 - Awak akan diceritakan serba sedikit apakah sebenarnya itu keputihan. Mungkin sesetengah orang amat keliru berkaitan dengan keputihan ini.

Selain itu pendedahan mengenai keputihan Yis dan juga keputihan Bakteria diterangkan secara terperinci.

Dengan mengetahui perbezaan ini ia akan memudahkan anda untuk merawat keputihan.

Bab 2 - Faktor penyumbang dan komplikasi keputihan.

Pada bab ini anda didedahkan bagaimana diet yang salah antara penyumbang terbesar kepada keputihan.

Kemudian, pada bab ini juga penulis menerangkan apakah sistem imun wanita pada hari ini semakin hari semakin menurun dan membuka ruang kepada ‘bakteria’ keputihan ‘menyerang’ anda. Bagaimanakah untuk kita meningkatkan kembali sistem imun???

Bab 2 ini membuka mata kita semua dengan bagaimanakah 75 bahan toksik yang dihasilkan oleh Candida keputihan boleh menyebabkan diri anda bertambah parah?

Bab 3 - Diagnosis Kepada Jangkitan Yang Menyebabkan Keputihan…

Saya tahu anda pasti mempunyai sedikit keraguan mengenai jangkitan keputihan ini. Anda tidak pasti betulkah perkara yang berlaku kepada anda itu adalah keputihan. Jangan risau, pada bab ini anda akan mempelajari cara yang mudah untuk mengenalpasti keputihan anda.

Apakah 3 kumpulan yang berisiko untuk ’terkena’ keputihan ini? Perkara ini ada disentuh dalam bab 3.

Jika keputihan anda itu adalah disebabkan oleh Candida (kulat), maka anda berhadapan dengan pelbagai jenis risiko penyakit berbahaya. Oleh itu pengesanan dari awal tahap jangkitan candida ini amat penting. Jadi penulis telah berkongsikan dengan anda cara mudah untuk mengesan candida ini melalui “self-examination”. Anda tidak lagi perlu memalukan diri memeriksanya melalui Doktor.

Bab 4 - Teknik merawat keputihan secara conventional (moden) dan juga secara tradisional…

Disini anda akan mengetahui ‘rahsia’ seorang doktor untuk merawat pesakit yang mengalami keputihan. Pelbagai jenis ubat-ubatan moden digunakan untuk tujuan ini. Tidak cukup dengan itu, penulis ada terangkan serba sedikit kesan sampingan atas penggunaan ubatan moden ini!

Seterusnya anda akan dihidangkan cara tradisional yang terbukti dapat menghilangkan keputihan selama-lamanya. Terdapat beberapa jenis bahan semulajadi yang dapat membantu anda disebabkan oleh kesan antimikrob yang ada padanya. Jadi bersedialah untk ucapkan selamt tinggal kepada ‘keputihan’

Jika anda mengalami keputihan yang agak teruk, jangan risau... penulis ada terangkan satu kaedah untuk menghilangkan keputihan dalam masa 12 jam! Kaedah ini membantu anda untuk mengurangkan simptom-simpton keputihan.

Bab 5 - Amalan-amalan menyeluruh untuk menghapuskan keputihan selama-lamanya.

Bab ini adalah bab yang paling panjang sekali dimana pelbagai tip-tip untuk menghilangkan keputihan dibincangkan secara menyeluruh.

Anda hanya perlu memperuntukan selama 8 minggu dan amalkan sahaja panduan yang penulis berikan dalam bab ini. Panduan khas akan diberikan kepada anda.

Prinsip diet yang sempurna akan didedahkan kepada anda. Jadi anda hanya perlu ikut sahaja prisip diet berkenaan supaya keputihan anda hilang selama-lamanya.

Setakat ini dululah awak review saya terhadap Ebook Panduan Keputihan ini. Saya tahu awak berminat sekali dengan ebook, jadi jangan malu-malu untuk dapatkan sekarang.

Yang penting tiada siapa pun tahu awak mendapatkan ebook ini dan yang pasti tiada orang pun akan tahu awak dijangkiti keputihan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...