Rabu, 6 April 2011

Apa itu rahsia kesuburan holistik?

Menurut penulis ebook Panduan Muktamad Kesuburan Lelaki iaitu suadara Hafiz Wasa beliau menjelaskan rahsia kesuburan holistik adalah satu kaedah semulajadi untuk meningkatkan kesuburan.

Menurut beliau lagi, kaedah holistik ini adalah selamat dan merupakan first line treatment' iaitu kaedah yang pertama sekali yang digunakan jika setiap pasangan itu sukar untuk hamil.

Di barat, rawatan holistik kini telah meluas digunakan. Bagi pasangan yang baru sahaja disahkan infertiliti atau tidak subur, rawatan holistik akan diajar dan diterangkan kepada mereka.

Tetapi di Malaysia, kaedah holistik kurang diamalkan oleh Doktor perubatan keluarga. Mereka lebih gemar menggunakan teknik Rawatan Bantuan Reproduktif.

Tidak salah dengan teknik rawatan moden ini tetapi jika ada kaedah yang lebih selamat dan tidak memakan kos, kenapa tidak menggunakan sahaja kaedah berkenaan...

Disinilah saudara Hafiz Wasa telah menjelaskan kaedah holistik bagi membantu meningkatkan kesuburan lelaki dengan menggunakan kaedah holistik yang tidak memakan kos, selamat dan semua orang boleh melakukannya.

Anda boleh terus ke laman dibawah untuk mendapatkan penerangan lanjut berkaitan kesuburan lelaki:



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...