Jumaat, 8 April 2011

Anda bakal menempuh malam pertama?

Ok, jika anda sememangnya seorang yang bakal melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat ini, elok saya kira anda habiskan membaca email perkongsian saya ini.

Saya boleh membayang yang andasedang sibuk membuat beberapa persiapan menjelang hari bahagia. Namun begitu, anda terfikir tentang suatu perkara. Perkara yang saya kira tak kurang pentingnya dalam perkahwinan anda. Perkara yang dimaksudkan ialah malam pertama anda.

Adakah anda sudah benar-benar bersedia untuk menempuh malam pertama pengantin yang indah anda

Berikut saya kongsikan beberapa perkara yang mungkin sedang bermain di fikiran anda:

1. Apakah persediaan-persediaan yang sering dan patut dilakukan oleh setiap pasangan pengantin baru bagi menempuh malam pertama pengantin mereka?
2. Tak yakin 100% kemampuan untuk memuaskan bakal isteri ketika di ranjang sewaktu malam pertama pengantin nanti.
3. Bagaimana teknik-teknik betul untuk melakukan foreplay. Pernah dengar foreplay tu apa, tapi tak jelas sangat mengenainya.
4. Takutkan masalah ejakulasi pra-matang. Owh, inilah yang menjadi ‘mimpi ngeri’ bagi setiap kaum lelaki.
5. Bagaimana mengetahui tanda-tanda isteri akan puas dan mencapai orgasma.

Tahukah anda bahawa, mengikut data statistik yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM. Pihak JAKIM telah menyatakan bahawa, punca ketiakpuasan seks sesama suami-isteri merupakan punca kedua selepas masalah kewangan yang menyumbang kepada isu penceraian di kalangan para pasangan suami-isteri yang beragama Islam di negera ini.

Usah risau, saya ingin memberitahu anda bahawa, saya telah menemui jalan penyelesaian kepada halangan yang telah dinyatakan di atas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...