Selasa, 19 April 2011

Cara mengajak suami bermesra usai seks

Dari Mingguan Wanita Bil 1366

1. Puji Kehebatannya
Melepaskan penat dengan berbaring sambil membayangkan kenikmatan ynag baru saja anda lalui bersama pastinya sesuatu yang membahagiakan. Dalm pada itu, ajaklah suami mengulas apa yang telah anda lewati tadi. Lontarkan juga pujian kepada suami terhadap "persembahanya" tadi. Pujian ini selalunya kan membuatkan dirinya terasa dihargai. Ternyata penat jerihnya unguk memuaskan anda mendapat penghargaan yang tulus.

2. Bermesraan
Selasai berhempas-pulas lanjutkan acara ranjang bersama suami dengan perkera-perkara yang romastis. Berikan dirinya ciuman lembut, mengajaknya berpelukan atau memberi urutan untuk melembutkan otot-otot yang tegang. Cara ini bibit kemesraan akan terus berlanjutan dan tidak mustahil anda akan kembali beraksi.



3. Mandi Bersama
Setelah habis-habisan bercinta, pasti tubuh akan kepenatan dan basah dengan peluh. jadi untuk mengembalikan kesegaran, mengapa tidak mandi sahaja. Tapi, cubalah untuk mandi berdua. Selain menjimatkan waktu, pastinya ia akan membuatkan suasana lebih intim. Anda pasti boleh membayangkannya bukan!

4. Sedia Kudap-Kudapan
Hubungan intim memang mengerah tenaga. Justeru, tidak hairan jika selepas "pertarungan" anda dan pasangan berasa lapar. Oleh itu apakata sejak awal lagi sediakan kudap-kudapan ringan bersama air untuk mengalas perut sebelum tidur selain mengembalikan sedikit tenaga.

Artikel dari http://petuakahwin.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...