Jumaat, 8 April 2011

Bagaimana ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin boleh menyelesaikan masalah dilema malam pertama

Seperti yang pernah saya janjikan dalam post tempoh hari, hari ini saya dedahkan kepada anda faedah yang bakal anda perolehi jika anda dapatkan ebook “Indahnya Malam Pertama Pengantin”.

Berikut adalah diantara faedah-faedah yang dimaksudkan:

1. 8 langkah utama persediaan sebelum 3 bulan (atau kurang) malam pertama pengantin agar diri anda yakin untuk menempuh malam pertama anda kelak.
2. 25 tips-tips menjaga alat sulit lelaki dan wanita yang patut anda tidak abaikan sebelum menjelang hari perkahwinan anda.
3. Tips-tips amalan pemakanan sihat dan jenis makanan-makanan yang mampu meningkatkan tahap ghairah seks bukan sahaja anda malah isteri anda juga. Dengan amalan pemakanan ini, anda dapat mengekalkan tahap ereksi zakar anda dalam masa lebih lama.
4. 15 langkah apa yang boleh lakukan ketika malam pertama pengantin tersebut supaya dan isteri mencapai kepuasan hubungan seks malam pertama.
5. Teknik berkesan melambatkan pancutan lelaki. Anda boleh katakan “Selamat tinggal ejakulasi pra-matang!” selepas mengetahui teknik ini.
6. Dan banyak lagi panduan, teknik serta tips yang bakal membuatkan dikagumi oleh pasangan di ranjang kelak ketika malam pertama pengantin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...