Ahad, 1 Mei 2011

Mahu anak pintar dan sihat?

Kita sedia maklum bahawa pembesaran bayi yang sihat adalah bergantung kepada cara pemakanannya. Ia merupakan elemen penting yang perlu dititikberatkan.

Namun timbul masalah besar apabila anda dan pasangan sibuk memikirkan sebuah pusat jagaan yang mampu memberikan jaminan keselesaan dan keselamatan terhadap anak anda nanti. Kes-kes seperti penderaan sering terpapar di dada-dada akhbar dan ini sangat membimbangkan terutamanya kepada ibu bapa.

Walau bagaimanapun, saya sangat mengesyorkan agar memilih TASKA sebagai pilihan tepat untuk penjagaan anak roshaizul nanti. Mungkin anda keliru, apa itu TASKA? Dan apa kaitannya dengan TADIKA, TABIKA, PASTI, KEMAS dan pusat-pusat asuhan yang lain.

Secara ringkasnya penubuhan TASKA adalah untuk meringankan beban para ibu bapa yang berpendapatan rendah dengan dikenakan yuran perkhidmatan yang rendah. Penubuhan TASKA juga bukanlah semata-mata sebagai pusat jagaan sahaja, malah TASKA juga
adalah pusat pendidikan awal untuk kanak-kanak yang berumur empat tahun ke bawah.

Anda boleh dapatkan ebook Panduan Memilih Taska di sini.
http://tinyurl.com/pilihtaska1

Anda masih buntu?

Tidak mengapa, mungkin anda perlu mengambil masa untuk berfikir. Untuk makluman anda, saya telah menyediakan sebuah ebook berkenaan Panduan Memilih TASKA. Saya percaya panduan ini akan membantu anda dan pasangan dalam memilih TASKA manakah yang sesuai. Jangan berlengah, anda boleh dapatkan ebook Panduan Memilih Taska di sini.

http://tinyurl.com/pilihtaska1


p/s : Oh ya, jangan ambil remeh soal ini. Saya percaya anda mampu membuat pilihan demi anak-anak kelak. Jangan biarkan generasi anak-anak kita menjadi mangsa pusat penjagaan yang tidak bertanggungjawab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...