Ahad, 15 Mei 2011

Adakah anda sudah bahagia sekarang?

Baiklah, kepada anda yang baru cuba nak berjinak-jinak dengan memikat pasangan TAHNIAH saya ucapkan. Kerana anda adalah salah seorang yang cuba untuk menjaga dan memertahankan kebahagian hubungan anda.

Bagi mereka yang dikategorikan sebagai golongan remaja pastinya keinginan untuk mempunyai teman istimewa pastinya sudah lama dipendamkan disanubari lagi mungkin sejak di bangku sekolah menengah lagi. Setelah tamat belajar,keinginan yang selama ini dipendamkan pasti akan diteruskan,kerana itulah fitrah hidup bagi setiap insan yang digelar sebagai manusia.Keinginan nak kereta besar dan mewah,gaji besar,rumah besar dan yang paling penting sekali adalah nak hidup berdua,atau lebih senang lagi dipanggil hidup berumahtangga.

Jika disekolah,bagi mereka yang sedang dilamun cinta,mereka ini akan dipanggil sebagai cinta monyet,akan tetapi jika sudah menamatkan zaman persekolahan, cinta yang mereka akan cari adalah satu cinta yang amat sejati.Tapi tahukan anda semua bagaimana nak memikat dan menawan cinta yang sejati dan tulus kerana ini semua tidak ada diajarkan dimana-mana sekolah mahupun diperingkat universiti.Jika disekolah apa yang diajarkan oleh cikgu itu boleh lah kita amalkan atau praktikkan,tetapi bagaimana pula tentang cara nak memikat dan menawan cinta idaman kerana ini tidak diajarkan.

Juga bagi mereka yang sudah dikira sebagai otai , walaupun sudah lama berkecimpung di alam dunia yang penuh global ni,tetapi masih lagi tidak bahagia dengan lelaki idaman anda. Pelbagai cara sudah dilakukan tetapi masih lagi jawapannya adalah negatif. Pastinya anda akan kecewa bukan?

Jadi “ Teknik menawan ” yang saya maksudkan adalah , jika anda ingin tahu cara yang betul dan sesuai untuk menonjolkan diri anda supaya setiap mata yang memandang pada anda akan terus terpegun dan terpesona dan cuba untuk mendekati anda,hanya dengan berpandukan cara memikat yang betul sahaja.
Sedangkan nak belajar memandu pun kena pergi ke sekolah memandu,inikan pula nak memikat lelaki? Kenalah belajar cara-cara yang betul dahulukan. Betul tak?..Supaya anda tidak akan membazir masa,tenaga dan yang paling penting sekali adalah wang ringgit anda tidak akan terbang melayang begitu sahaja.

Nasihat saya,jika nak menuntut ilmu carilah guru yang sesuai,tapi kalau nak tahu cara memikat yang betul cari lah buku yang sesuai.Kerana guru/cikgu tidak ada yang mengajar subjek ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...