Selasa, 31 Mei 2011

Bagaimana ebook "99 Punca Perceraian" mampu mengelak perceraian??

Berikut adalah diantara faedah-faedah yang dimaksudkan:

1. 99 punca yang selama ini kita tidak sedar boleh menyebabkan perceraian berlaku dalam rumahtangga kita. Bukannya 10, 20 atau 30, tetapi 99 punca kesemuanya!

2. Perkara dan perbuatan yang mungkin selama ini kita lakukan dalam aktiviti seharian kita dalam rumahtangga yang tidak kita sedar ianya merupakan salah-satu punca yang boleh menyebabkan perceraian berlaku.

3. Perlakuan-perlakuan yang nampak macam remeh dan kecil, akan tetapi jika dibiarkan, akhirnya akan 'meletus' membawa kepada konflik rumahtangga 'perang besar'. Segala perlakuan tersebut ada didedahkan dalam ebook ini.

4. Setiap pembongkaran punca perceraian ada disertakan sekali dengan Langkah Tindakan apa yang perlu kita lakukan untuk mengelakkan daripada berlakunya perceraian yang disebabkan oleh setiap punca tersebut.

5. Bagaimana kita boleh mengendalikan konflik rumahtangga kita dengan lebih mudah dan berkesan. Walaupun konflik tersebut sebesar 'gunung' dan kita rasakan tiada lagi jalan penyelesaiannya.

6. Teknik-teknik mudah bagaimana kita boleh kekalkan rasa cinta dan kemesraan kita dan pasangan kita dalam rumahtangga agar perasaan tersebut terus kekal mekar hingga akhir hayat.

7. Dan banyak lagi pengisian penuh bermanfaat untuk kebahagiaan rumahtangga anda dan pasangan anda kelak.

Adakah anda berasa teruja melihat faedah-faedah tersebut?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...