Rabu, 1 Jun 2011

Review Ebook “99 Punca Perceraian”

Salam Sejahtera buat pembaca blog saya. Semoga anda dalam keadaan sihat dan sejahtera hendaknya. Pada post saya kali ini, saya ingin membuat sedikit review berkenaan salah-satu ebook yang memang ada kaitan rapat dengan perkahwinan.

Bagi mereka yang sudah berkahwin, saya percaya ianya akan memberi manfaat buat anda.

Ebook yang dimaksudkan ialah “99 Punca Perceraian” http://tinyurl.com/puncacerai

Ebook ini secara umumnya ia mendedahkan dan membongkar 99 punca yang boleh menyebabkan berlakunya perceraian dalam sesebuah rumahtangga. Ianya juga mampu menyelamatkan rumahtangga anda serta memberi anda langkah tindakan yang sepatutnya anda lakukan demi mengendalikan konflik rumahtangga anda.

Secara umumnya isi kandungan ebook ini menyenaraikan 99 jenis punca perceraian yang meliputi perkara yang kecil atau remeh sehinggalah perkara yang lebih serius. Setiap punca itu disertakan sekali dengan Langkah Tindakah apa yang perlu dilakukan oleh setiap pasangan suami-isteri bagi mengelakkan atau mengatasi punca perceraian tersebut.

Jumlah mukasurat ebook ini ialah sebanyak 96 mukasurat yang sarat dengan pelbagai tips, panduan dan pendedahan eksklusif dalam bagaimana untuk mengendalikan bahtera rumahtangga anda agar perceraian mampu dielakkan.

Selain itu, pakej ebook “99 Punca Perceraian” ini juga disertakan sekali dengan bonus-bonus report tambahan. Tajuk report-report tambahan tersebut adalah Panduan Bagaimana Elak Perceraian, 99 Tips Rumahtangga Bahagia dan Hukum-Hakam Islam Berkaitan Rumahtangga.

Bonus-bonus tersebut amat sesuai untuk dijadikan sebagai rujukan tambahan anda bagi melengkapkan diri dalam menempuh alam perkahwinan yang penuh dengan cabaran dan dugaan.

Usah berlengah lagi, untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh ke halaman berikut:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...