Khamis, 2 Jun 2011

Bagaimana ebook 99 Punca Perceraian mampu mengelakkan perceraian rumahtangga

Berikut adalah diantara faedah-faedah yang dimaksudkan:

1. 99 punca yang selama ini anda tidak sedar boleh menyebabkan perceraian berlaku dalam rumahtangga anda. Bukannya 10, 20 atau 30, tetapi 99 punca kesemuanya!

2. Perkara dan perbuatan yang mungkin selama ini anda lakukan dalam aktiviti seharian anda dalam rumahtangga yang tidak anda sedar ianya merupakan salah-satu punca yang boleh menyebabkan perceraian berlaku.

3. Perlakuan-perlakuan yang nampak macam remeh dan kecil, akan tetapi jika dibiarkan, akhirnya akan ‘meletus’ membawa kepada konflik rumahtangga ‘perang besar’. Segala perlakuan tersebut ada didedahkan dalam ebook ini.

4. Setiap pembongkaran punca perceraian ada disertakan sekali dengan Langkah Tindakan apa yang perlu anda lakukan untuk mengelakkan daripada berlakunya perceraian yang disebabkan oleh setiap punca tersebut.

5. Bagaimana anda boleh mengendalikan konflik rumahtangga anda dengan lebih mudah dan berkesan. Walaupun konflik tersebut sebesar ‘gunung’ dan anda rasakan tiada lagi jalan penyelesaiannya.

6. Teknik-teknik mudah bagaimana anda boleh kekalkan rasa cinta dan kemesraan anda dan pasangan anda dalam rumahtangga agar perasaan tersebut terus kekal mekar hingga akhir hayat.

7. Dan banyak lagi pengisian penuh bermanfaat untuk kebahagiaan rumahtangga anda.


Adakah anda berasa teruja melihat faedah-faedah tersebut?

Klik link di bawah ini untuk mengetahui lebih banyak lagi info berkenaan ebook ini:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...